joi, 16 iunie 2022

După ploaie

 După cum știți, sau nu 😁, marți a plouat foarte tare în București. Inițial am avut un cod portocaliu de furtună, ulterior l-au schimbat în roșu. Dacă tot e sa fie furtună, mă simt ușurată când sunt în orașe și nu în zonele de sat. Acolo bagubele sunt mult mai mari. Oamenii își pot vedea distrusă munca de o viață, in câteva zeci de minute. Pentru o mașină strivită de un copac, cheltuielile mai sunt acoperite de o asigurare tip CASCO. Dar să-ți vezi sera luată pe sus, când faci agricultură pentru consumul familie, e trist. 

A fost atât de multă apă pe străzi după furtună,  încât nu puteai ocoli nimic. Am pășit în băltoace cu apă până la glezne 😁

Daaaar chiar și așa o ploaie poate aduce motive de bucurie "after"

Ne-am îmbrăcat corespunzător și am ieșit afară la bălăceală. Mare bucurie pentru copii!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget