joi, 2 iunie 2022

1 iunie

Pentru că mi-aș dori să postez mai des decât o fac, dar nu reușesc, de azi incepe autoprovocarea-de-o-lună-de-zile.
Mi-am propus să postez zilnic, timp de o lună de zile. Nu știu ce, dar mă voi strădui să am subiect. Un motiv in plus să fiu mai atentă in jurul meu :)
Azi, 1 iunie - dacă mă uit la ceas, e deja ieri, 1 iunie ;)) - am avut o zi plină. Spre deosebire de anul trecut, când a plouat neîncetat nu doar pe 1 iunie, ci aproape toată luna, azi a fost foarte cald și senin. Ne-am plimbat cu rolele, cu bicicleta, ne-am întâlnit cu prieteni dragi, Natalia, Maria și Antonie, am avut antrenament la înot și azi
Mă deranjează umiditatea foarte crescută, dar nu vreau sa cârcotesc, vreau să mă bucur de vară. 
Iunie, bine ai venit!

Elena o învață pe Natalia să meargă cu rolele ;))




Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget