duminică, 29 martie 2020

Jurnal de izolare - ziua x...1

🌺🌺🌺
Pe mine ma scoți cam greu din casă, de aceea perioada asta nu pune presiune prea mare pe mine, decât în ideea ca ma tem foarte tare pentru ce va urma dpv economic și social. Aș putea sa stau în casă mult de acum înainte, fără sa ma plâng prea tare. Cred ca din cauza faptului ca oricum consider ca la bloc suntem închiși și fără ordonanțe militare.
Totuși, pentru că prioritățile noaste s-au schimbat de când o avem pe Elena, am luat hotărârea sa venim la țară mai mult pentru ea.
Nu știu unde au încăput atâtea bagaje în autoturismul nostru...cartofi, năut, Minnie, declarații, dezinfectante, trotineta, genți, gentuțe, apă, varză, zeama de varză, faina, păpușa, Ella, cărți, mâncare pentru Mura și Ghiță...x încă 1000 de alte articole pe care nu aș putea sa le enumăr...
 La ieșirea din oraș era un filtru al poliției peste care am trecut ușor pentru ca eram în regula.

 Restul zilei a fost ușor abramburita pentru ca bagajele trebuie desfăcute și toate lucrurile aranjate. Ma gândesc sa nu desfac chiar tot, ci sa le aranjez pe parcurs ce voi avea nevoie de ele. Pe altele nici nu vreau sa pun mana, exemplu medicamentele...
Pachetele cu faina le-am lăsat la soare ca să le dezinfectez. Dacă celelalte ambalaje pot fi dezinfectate, pachetele de faina le-am lăsat la soare. Ce vremuri ciudate trăim 😕
 Elena, de la nivelul ei de 3 ani, nu are alta grija decât joaca, și e foarte bine așa! Prima ei dorința a fost sa ii instalam leagănul.


 Am întins și câteva rufe pe care le-am spălat ieri și le-am pus în bagaje puțin jilave.

 Când scapi galetusa cu nisip pe aleea principala, trebuie sa strângi. Eu am măturat nisipul, ea l-a pus înapoi în galetusa.
 Nici Mura nu are treaba cu agitația noastră.
 Natura își vede de ale ei...




 Într-o zi călduroasă prefer sa mâncăm afara.
 Ne-am jucat cu stampilele ☺️

 Mura și Costica, revedere.
 Am primit flori...





 Fără luminițe nu se poate...


Aparent o zi frumoasa, în realitate e multa apăsare și tristețe. Dimineața am avut un sentiment ciudat pentru ca nu voi putea merge la biserica. Sper sa nu țină (prea) mult și sa revenim la ale nostre cât se poate de repede. Cred ca toți ne dorim același lucru...
Sănătate multă tuturor! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget