duminică, 22 martie 2020

Jurnal

Pentru azi…
Duminica, 22.03.2020, ora 20:04
Pe fereastra
Deja e intuneric, am tras draperiile. Azi a batut vantul foarte tare, se anunta viscol, după ce crezusem ca vine primavera.
In bucatarie
La fel, debandata, abia am facut o painica. Am fost plecati cateva zile, e totul dat peste cap.
  In casa
Debandata. La fel cum e si in capul meu.
Sunt imbracata
Maiou, e foarte cald in casa, pantaloni sport, papuci
Ascult
Cum baraie PC-ul și, infundat, voci din baie. Elena si taticul se veselesc.
Mesteresc
Deocamdata e haos, a venit covidul peste noi, ordonante militare, d-astea... Nu prea îmi vine sa ma gândesc la meșterit, dar dacă se impune carantină generala, o sa iau toată vopseaua pe care o mai am prin casă și vopsesc la țară ce s-o putea. 
Citesc
Azi am primit doua carti si o brosura, de la parintele Daniel, slujitorul bisericii de la tara. Le voi citi pe acelea deocamdata.
Intentionez-
Să-mi fac ordine și curat in casa, ca sa pot face ordine in ganduri. La mine sunt strans legate.
Ma gandesc…
  •   Ca anul trecut pe vremea asta asteptam termenul de 2 aprilie, ziua cand aveam infatisarea la tribunal, pentru incredintarea Elenei. Am asteptat foarte incordata ziua aceea. Nu cunosc oameni care sunt in aceasta situatie acum, dar sigur sunt. Imi pare foarte rau pentru ei, au de așteptat să-și ia copilul acasă…nu se stie cat. Cred ca le e foarte greu.
  •   Apoi ma mai gandesc la cei care au nunti programate anul acesta, mai ales in prima jumatate a anului. Numai eu stiu 3, la 2 suntem invitati. Cred ca se va anula tot. Am trecut si eu printr-o nunta, stiu cat am asteptat ziua aceea, imi amintesc si acum sentimentul de “in sfarsit se intampla” pe care l-am avut cand m-am trezit in  dimineata nuntii.
  • Să învățăm ceva din tot ce ni se întâmplă 

Imi doresc
Rutina inapoi!!! Daca ati mai trecut pe aici, mai ales la Jurnale, stiti ca de multe ori am spus ca imi place rutina. Acum se vede cu adevarat cat de importanta e rutina, nimicurile acelea de care, de multe ori suntem satui si plictisiti, si am vrea altceva. Zilele astea avem altceva cat sa ne saturam!
Sunt recunoscatoare
Pentru sanatate …
Astept cu nerabdare
Sa revenim la…rutina, evident. Ma tem ca mai e mult pana acolo, România e abia la inceput, am eu o bănuială. Probabil și voi aveți aceeași bănuială. 
Imi plac…
  • Multe din glumitele care circula, in toata lumea!!, pe tema covid. Cred ca e important sa ne pastram simtul umorului
  • Solidaritatea.

Nu-mi plac…
Isteriile create, oamenii care vad numai teoria conspirației in tot ce se intampla, extremismul.
Saptamana care a trecut
Am plecat miercuri la tara și ne-am intors azi. Vom face naveta pana cand se va putea, apoi vom alege sa ramanem la tara, in caz ca se va inchide capitala.
Ieri…
Cald, am stat numai in curte, nu prea am de ce sa ma plang, dar e o apasare , e ceva ce pluteste in aer. 
Azi..
Dezordine in casa si in capul meu.
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Ha!
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza
Culmea e ca da, as avea ceva important de facut marti. Sper sa nu se schimbe nimic!
Un citat preferat pentru azi...
<<Noi trebuie să ne gândim întâi de toate că Dumnezeu cel perfect a îngăduit ca nouă să ni se întâmple acest lucru. Nimic nu este întâmplător.
Deci cauza suntem noi, păcatele noastre. De vreme ce este vorba de o durere generală, e vădit că păcatul este unul general – și acesta este indiferența față de cele duhovnicești, indiferența față de Dumnezeu.
Astfel, ne merităm depărtarea de slujbe și de Sfânta Împărtășanie datorită indiferenței generale fie a celor care nu știu nimic, fie a celor care știu însă nu plâng și nu se roagă pentru starea lor și a societății în general.
Da. Trebuie să plângem și să ne rugăm cu intensitate, așteptând cu răbdare și nădejde soluția. Așa se rezolvă problemele.>> intreg articolul AICI
O fotografie de azi...
Mai multe, nu neaparat de azi.
























Sanatate multa va doresc!
Sa auzim de bine!

2 comentarii:

  1. Cat de frumoase sunt pozele, ce binecuvantare ca parintii vostrii locuiesc la tara!
    Te îmbrățișez, multa sănătate si sa avem nadejde ca Dumnezeu nu ne va lasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, mare lucru în zilele astea sa ai unde s ate refugiezi, sa simți puțină libertate. Poate așa vor înțelege mai mulți ca viața la țară, întoarcerea la rădăcini sunt normalul.
    Sănătate multă și vouă, aveți grijă!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget