sâmbătă, 24 noiembrie 2018

Soluţie pentru curăţat - homemade (up date)

O, Doamne, au trecut patru ani de la prima incercare. Cand??!! In fine...nu despre asta e vorba acum. Ideea e ca am imbunatatit reteta adaugand bicarbonat. 
Am pus in galeata din imagine cam 3-4 linguri, cu varf, de bicarbonat (plic mare cumparat de la CORA) apoi am adaugat putin otet. 
 Stiti ca reactia este imediata. Tocmai de aceea am folosit un recipient mare (galeata) sa nu am surprize. 
 Apoi am amestecat si s-a umflat si mai tare. Se tot amesteca pana se topeste bicarbonatul. Asta poate dura ore, de azi pe maine sau de dimineata pana seara. Ideea este sa se topeasca cat mai mult din bicarbonatul pus.
El nu se va topi in intregime, de aceea este bine sa strecurati solutia de curatat inainte de a o pune in recipientul cu pulverizator, ca sa nu infunde pompita.
 Pe parcurs ce s-a linistit am adaugat 2 litri de otet si am continuat sa amestec.
Cand am considerat ca s-a topit cat mai bine bicarbonatul, am adaugat apa si orice este lichid si face spuma. Adica: gel de dus, sapun lichid, detergent de vase, detergent lichid de rufe. Puteti sa cumparati - ca sa scadeti costurile cat mai mult - un sapun lichid sau detergent de vase, marca proprie a magazinului de unde obisnuiti sa faceti cumparaturi. Important este sa fie ceva care face spuma, ca solutia sa adere pe suprafata de curatat.
Reteta este de o parte otet, o parte apa, o parte ceva lichid care face spuma, dar eu nu respect aceste cantitati cu strictete.
Le-am amestecat si le-am pus intr-un bidon gol de 5 litri, in care fusese otet. Acesta e momentul cand strecor solutia. Am facut mai mult ca sa am la indemana oricand e nevoie. 
Asa simpla cum e, curata mai bine decat unele solutii consacrate. Nu stiu cum de nu le e rusine sa vanda chimicale scumpe care nu curata. Am patit-o!
O folosesc pentru orice suprafata de la baie sau de la bucatarie. 
 Incercati, n-o sa regretati!

2 comentarii:

  1. Foarte buna ideea multumesc pentru sfat am sa incerc si eu ;) multa sanatate si binecuvantari!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget