duminică, 11 noiembrie 2018

Junalul unei femei simple

Pentru azi…
Duminica, 11 noiembrie 2018, 13:47
Pe fereastra
Soare, senin dar cam frig
In bucatarie
Pentru cina paste, pe care le voi pregati mai tarziu. Pastele sunt de fapt tagaliatele pe care le-a facut sotul meu, dupa o reteta a lui Jamie Oliver. A pregatit, din acelasi aluat, taitei, tagliatele si foi de lasagna. Ceva s-a intampalt, inca nu stim ce, dar foile s-au spart in nu pot fi folosite pentru lasagna, insa sunt foaaarte gustoase. 
  In casa
Curat si liniste.
Sunt imbracata
Tinuta lejera de casa. Bluza Oysho, nimic nou.
Ascult
Linistea…
Mesteresc
Mi-am amintit de cardiganul din lana netoarsa, e in lucru. O sa ma straduiesc sa-l termin. Siiiii….marea provocare: o prietena din biserica m-a rugat sa-i mesteresc mobila din hol. Asta se va intampla peste doua saptamani. E official: am prima clienta J
Citesc
…in mare taina: “Fetele monedei” – Tiberiu Tanase, o carte despre miscarea legionara, si “Cinci milenii de manipulare” – Bogdan Teodorescu. Daca voi considera ca sunt carti cu informatii corecte, i le voi face cadou sotului meu de Mos Nicolae.
Intentionez
  •  Sa ne schimbam medicul de familie. La sfarsitul lunii septembrie am asistat, intr-o sambata seara, la spectacolul de la fantanile arteziene si muzicale din Piata Unirii - Simfonia Apelor. Pentru ca plecasem devreme de acasa si inca era cald, m-am imbracat destul de subtire, nestiind ce vreme avea sa fie seara. Ulterior am aflat ca a fost si cod galben de vant. Dupa ce ca eram imbracata subtire, din cauza vantului puternic, jeturile de apa ne-au stropit ingrozitor, nu stiam pe unde sa ne mai asezam. Am ajuns acasa uda si atat de infrigurata, incat am zis ca mi-a ajuns frigul pentru toata iarna ce va sa vina. In concluzie: am racit foaaaarte tare. Medicul de familie nu a cosniderat ca sunt un caz de concediu medical. Mi-a dat tratament si mi-a zis sa port masca ca sa-mi protejez colegii. Ok, pentru asta ne vom lua “la revedere”.
  • Sa renunt la solutiile chimicale de curatat. Cand am zugravit, am cumparat foarte multe produse de curatat, crezand ca ma vor ajuta sa fac curat repede si bine. In fapt am cheltuit niste bani (multi) pe produse care sunt foarte proaste, parca nu curata deloc, asa ca m-am enervat si am folosit solutia preparata de mine: otet + deterget lichid (poate sa fie si sapun lichid + apa (in partie egale) si bicarbonat.

Ma gandesc…
Ca mi-ar fi placut sa avem casa indreptata spre est, ca sa ma bucur de soarele care patrunde dimineata in casa. Chiar daca sunt o persoana care iubeste ploaia, totusi soarele de dimineata imi da un impuls pentru toata ziua.
Imi doresc
S-o vad pe Mura operata si la celalalt picior.
Sunt recunoscatoare
Pentru sanatate.

Astept cu nerabdare1 DECEMBRIE

Imi plac…
Balansoarele acelea din lemn, stil “bunica”. Le zic asa pentru ca imi imaginez, stand in balansoar, o bunica care tricoteaza, cu pisica in poala J
Nu-mi place…
Sa (mai) fac compromisuri doar ca sa ma placa oamenii. Prefer sa fiu mai putin populara chiar daca "risc" sa nu ma placa cei din jur :)))
Saptamana care a trecut
Grea pentru ca am fost foarte obosita. Despre ziua de vineri am spus ca am simtit-o ca o sambata lucrata.
Ieri…
O zi lejera pentru ca aveam nevoie sa-mi incarc bateriile.
Azi..
Duminica. Biserica si odihna.
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Deja e sfarsitul saptamanii, asa ca o sa ma refer sa sfarsitul saptamanii viitoare: in principal atentia noastra va fi indreptata catre Mura, pentru ca trebuie s-o ducem la doctor sa-i scoata firele de la cele trei operatii.
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza
Nu am planuri, o iau incet.
Un citat preferat pentru azi...
Via FB

O fotografie, doua...

Sa aveti o saptamana frumoasa!

3 comentarii:

  1. Suuupee! Bafta si la mai multi clienti!
    De ce o operati pe Mura la ambele picioare?
    Nu vreau sa intru in polemici dar cum Shuba si Cooper si Milo nu sunt si dincolo?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu tine nu aș putea intra în polemici ☺️
      Animalele, se zice, nu au suflet, ele au fost făcute doar pentru pământ nu și pentru cer.

      Mura are displazie f grava, gradul cel mai mare. Mai rău de atât nu se poate. Din cauza greutății i s-a rupt nu-s ce ligament, iar asta a complicat și mai mult situația. Dacă nu am fi operat-o, tot din cauza greutății, într-un timp relativ scurt (2-3 ani) ar fi fost posibil sa nu se mai ridice de jos 😐😐

      Am emoții pentru mobila prietenei, tine-mi pumnii! ☺️

      Ștergere
    2. https://doxologia.ro/puncte-de-vedere/animalele-au-suflet

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget