sâmbătă, 28 aprilie 2018

Jurnal

Pentru azi…
Sambata, 29 aprilie 2018, 10:50
Pe fereastra
Soare, cer senin, miros de salcam, ciripit de pasarele.
In bucatarie
Vase nespalate de aseara. Impotriva principiilor mele, am lasat vasele nespalate si bucataria dezordonata, dar efectiv adormeam in picioare.
  In casa...
Destul de curat si liniste.
Sunt imbracata
Tinuta lejera, de casa, dar mi-e putin putin frig pentru ca sunt toate geamurile deschise (nu ma tem de curent) si afara e cam racoare. E bine asa, mie nu-mi place caldura. Verile au devenit un chin.
Ascult
Cam nimic. Se cunoaste ca e un week-end cu mini vacanta pentru ca e o atmosfera linistita.
Mesteresc
Acum nimic, dar marti am sa vopsesc un mic corp de biblioteca, pentru care am sa fac si tutorialul promis. Am emotii, nu am voie sa fac greseli.
Citesc
…in stele.
Intentionez

  • Sa scriu mai des pe blog, macar o data pe saptamana, dar dupa cum observati, nu am reusit :P
  • Si sa particip la un curs pentru incepatori cu vopseaua Annie Sloan. Nu sunt tocmai incepatoare, dar sunt autodidact si sigur fac greseli.
Ma gandesc…
Am in cap o schimbare, dar tin pentru mine deocamdata.
Imi doresc...
O vara racoroasa, cum a fost in 2014, parca.
Sunt recunoscatoare...
Pentru sanatate.
Astept cu nerabdare...
Sa ma plimb cu Mura prin Bucuresti. Va fi o comedie! Drumul, baita, uscatul, vizita la medic, plimbarea…ohooo…cate o sa am de povestit. Aventura va incepe inca de la urcarea in masina. Nu-i place deloooc si nu va spun ce chin este s-o urcam, mai ales ca e foooarte incapatanata si de multe ori asculta doar de ea. Stati pe aproape :D
Imi plac…
Casele sasesti, atmosfera saseasca. Imi da senzatia de camin, de casnic si de cozy.
Nu-mi place…
Puful de la plopi.
Saptamana care a trecut
Rutina.
Ieri…
Am stat mai mult la serviciu, am fost foarte obosita. Zece ore in fata calculatorului au facut mai mult (rau) decta o zi la coasa L
Azi..
Pfua…azi…pai trezit la 9.20. Ura! Baut cafea pana acum, scris pe blog, apoi voi termina curatenia, voi dezgheta si curata frigiderul (ura!) si voi gati.
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
As vrea sa iesim maine la facut pozici si baloane de sapun J
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza
Ziceam saptamana trecuta ca ne pregatim pentru un week-end prelungit, dar pentru ca jumatatea mea va lucra fix pe 1 mai, s-a amanat (nu anulat) totul. Nu-mi pare rau pentru ca asa voi avea o zi intreaga la dispozitie sa vopsesc mobila. Yuhu!
Un citat preferat pentru azi...
Nu am un citat (nici) pentru azi.
O fotografie de azi... 
Nu sunt de azi, dar sigur nu va deranjeaza :))
E uimitor cum, desi atat de delicate, razbat prin zapada


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget