duminică, 5 noiembrie 2017

Jurnalul unei femei simple

Pentru azi…
Duminica, 5 noiembrie, 16:37
Pe fereastra
Cativa nori acopera soarele, atat cat sa cred ca e mai tarziu si nu doar 5 fara ceva.
In bucatarie
Din nou mancare de la mama si soacra J
  In casa...
Liniste si curat.
Sunt imbracata
Pijama si capot. Tinuta ideala pentru unele week-end-uri.
Ascult
Cum huruie PC-ul. E fooooarte enervant!
Mesteresc
Am refacut dulapul verde si a iesit ceva care imi place si mai tare. Fotografia cu Mura nu e strecurata acolo din greseala. Am vazut-o cand fotografiam dulapul si nu am rezistat :))










Citesc
“Eu sunt Malala”

Intentionez
  • Sa fac ordine la servetele. Abia astept, e ceva ce ma va relaxa foarte tare!
  • Si sa-mi prepar singura vopseaua pe baza de creta.

Ma gandesc…
Sa mergem des la spectacole de teatru (de calitate!!!), opera si chiar la Ateneul Roman. Simt nevoia sa uit de mizeria care ne inconjoara si sa ma retrag in bula mea. 
Imi doresc...
Sa am mai mult timp sa citesc blogurile care-mi plac.
Sunt recunoscatoare...
Pentru sanatate si pentru sotul meu care imi intelege hobby-urile si ma susutine J
Astept cu nerabdare...
Cred ca nimic in mod special. Cred!

Imi plac
  • Buretelul de slefuire


  • Gargaritele


  • Locul de munca


Nu-mi place…
Toamna 2017. As fi vrut sa fie mai cald, sa port cardigane, pantofi si imbracaminte mai subtire, dar noi ne-am trezit cu ninsori si geci mult prea devreme.
Saptamana care a trecut
Una normala, Slava Domnului!
Ieri…
O zi agitata.
Azi..
Ca duminica: biserica, acasa, odihna.
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Voi avea week-end prelungit pentru ca mi-am luat concediu ca sa ma pot ocupa de decupajele restante :D
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza
Nimic in mod special.
Un citat preferat pentru azi...
Nu am un citat pentru azi, desi as vrea sa va citez cate ceva din “Eu sunt Malala”, insa mai bine cititi cartea, daca nu ati facut-o deja. E o carte atat de uimitoare, incat nu as sti ce sa aleg pentru un citat.
O fotografie de azi...

…dimineata. M-am trezit foarte devreme, fara ceas, si am prins rasaritul alaturi de Mura.




Sa aveti o saptamana frumoasa!

4 comentarii:

  1. O fila de jurnal foarte interesanta, imi place mult dulapul. La noi frigul a venit mai tirziu era si de astepta ar fi bine daca ar veni si cu ceva ploi din pacate anul acesta ne-a c-am tinut pe seceta. O saptamina productiva sa ai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :)
      Tu locuiesti in Spania, din cate stiu. Prea cald vara, abia suport caldura din Ro.
      Nici aici n-a prea plouat.

      Ștergere
  2. Intetionam sa iau cartea "Eu sunt Malala", m-ai convins, mi-o fac cadou de Mos Nicolae :) Saptamana usoara sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daniela, ai un blog foarte cozy :)
    Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget