sâmbătă, 25 noiembrie 2017

Jurnal

Pentru azi…
Sambata, 16:33.
Pe fereastra
Cer gri, dar deja am tras draperia.
In bucatarie
Curat si mult peste.
  In casa...
Curat si cam frig L
Sunt imbracata
Tinuta de casa, intre care sosete cu vacuta si bluza de la Oysho J
Ascult
Masina de spalat.
Mesteresc
Cutii. Am ocupat canapeaua din sufragerie, pentru ca vreau sa am totul la indemana. Desi sunt puse in ordine, abia astept sa termin ca sa eliberez. Dupa cutii, voi trece la mobile. Un mic corp de biblioteca din hol si o masuta de cafea.
Citesc
Am terminat “Eu sunt Malala” si simt ca nu pot sa incep alta carte acum. Pe final am citit-o pe nerasuflate, desi ii steam povestea pentru ca am vazut un documentar despre ea. E o carte care ramane cu tine dupa ce o termini si ai sentimente amestecate: nici nu-ti vine s-o lasi din mana, nici nu vrei sa se termine, desi stii ca cu cat citesti mai mult, vei termina mai repede de cititi si ai vrea ca urmatoarea carte sa fie cel putin la fel de buna.
Intentionez
Sa-i pun blogului hainuta de iarna (i-am si pus deja!)
Ma gandesc…
Stiu ca printre blogarite era obiceiul, ca pe sfarsit de an, sa-si aleaga un cuvant definitoriu pentru anul care va urma. Nu am participat niciodata la asta pentru ca nu am simtit nevoia ca anul urmator sa-l fac mai bun la un anumit capitol, dar de data asta chiar simt ca trebuie sa fac unele schimbari in stilul de viata, nu neaparat pentru anul ce va urma, si cuvantul care vreau sa-mi fie ca un motto pentru tot restul vietii este TIHNA – voi reveni cu posatari pe tema asta.
Imi doresc...
Sa-mi fac ordine in prioritati.
Sunt recunoscatoare...
Pentru sanatate.
Astept cu nerabdare...
Cred ca nimic in mod special. Cred!
Imi plac…
Filmele vechi americane. Am fost suprinsa sa vad ca google mi-a dat, cand am cautat filme vechi, filme din anii ’80 J) Pentru mine anii '80 sunt copilaria mea J

Nu-mi place…
De mine. Am devenit nervoasa si critica. Sau asa eram si abia acum ma vad?! 
Saptamana care a trecut
Obositoare. Am lucrat mult peste program iar acum ma dor mijlocul, coloana, capul si ochii, de la statul ore in sir pe scaun si in fata calculatorului.
Ieri…
Serviciu de dimineata paaaana seara.
Azi..
Curatenie, nu in profunzime,  se apropie curatenia mare, si cumparaturi.
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Sa ne odihnim.
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza
Urmeaza o saptamana cu week-end prelungit dar nu avem niciun plan. O sa vedem!
Un citat preferat pentru azi...
Nu am un citat pentru azi, as putea sa dau nenumarate citate din “Eu sunt Malala”, dar ce citat sa alegi dintr-o carte pe care o citesti plangand? 
O fotografie de azi...

Nu e de azi, e de anul trecut, de la Sibiu. Am fost la Targul de Craciun, atata publicitate i s-a facut, ca trebuia sa vad si eu minunea. Nu a meritat efortul, dar momentul de sambata dimineata, dintr-o cafenea din centrul vechi, mi-a ramas suflet. Atmosfera  cozy, muzica buna – Frank Sinatra – in jur mult  vintage.  

6 comentarii:

  1. Am pus cartea pe lista:). Sa termin de citit macar jumatate din cartile pe care le-am tot cumparat, dar imi dau seama ca pe unele nu voi avea timp sa le citesc niciodata. Tihna e un cuvant minunat, e unul din preferatele mele, si cuvantul si stilul de viata, desi e la ani lumina de mine si viata mea acum.
    Anul trecut nu ati venit din minivacanta cu Mura? sau de 1 mai:), poate repetati figura:)
    Spor! Sa treaca perioada aglomerata cat mai rapid si sa ai tihna:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am multe carti necitite :(
      Cu Mura am venit dintr-o minivacanta din februarie. Am fost in Bucovina sa ne plimbam cu mocanita.
      A fost o perioada buna pentru ca nu a fost deloc aglomerat, chiar daca era vacanta.
      As vrea eu mai multe Mure, am si nume :)) , dar trebuie sa ramanem cu picioarele pe pamant.

      Ștergere
  2. Cum sa zica Google-ul ca filmele americane din anii '80 sunt filme vechi? :))
    Filme vechi is cele din anii '30-'40, cum e "The shop around the corner" pe care, desigur, de la tine il stiu si care e asa de fain! L-am revazut de vreo 5-6 ori, nu exagerez si inca nu m-am plictisit de el. Sa ne mai recomanzi si alte filme vechi faine :D

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget