duminică, 11 iunie 2017

Jurnalul unei femei simple

Pentru azi…
Duminica, 11 iunie 2017, 15:28
Pe fereastra...
Soare si nori pufosi.
In bucatarie
De la mama J
  In casa...
Curat si aproape liniste.
Sunt imbracata...
Tinuta de casa.
Ascult
O melodie veche lautareasca, in surdina. Cred ca jumatatea mea se uita la “Politica si delicateturi”
Mesteresc
Inca lucrez la prima paturica, din cele trei despre care ziceam data trecuta. Socata, trandafirata, dulceata de nuci verzi, salcamata, sirop din muguri de brad, presat la rece.  Se pune?
Citesc
Da.
Intentionez
Sa cultiv rubarba.
Ma gandesc…
Sa schimb putin fata blogului, dar nu prea am timp.
Imi doresc...
Sa renunt la obiceiurile proaste care sunt, din pacate, placute – asta imi doream si in jurnalul trecut. Daca inca e pe lista, inseamna ca n-am facut nimic in sensul asta.
Sunt recunoscatoare...
Pentru sanatate.
Astept cu nerabdare...
Nu astept nimic in mod special, cu nerabdare.
Imi plac
Dulciurile. Of L
Nu-mi place…
Sa mananc porcarii in post (cipsuri, covrigei, prajeli & comp)
Saptamana care a trecut...
A fost scurta. Luni si marti!! ne-am plimbat pe carari mioritice, saptamana de lucru a avut doar trei zile pentru noi. Mi se parea ciudat, sambata m-as fi dus la serviciu J
Ieri…
Pe la tara, diverse.
Azi..
Duminica…nu prea multe.
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Ca de obicei, nu apuc sa scriu jurnalul vinerea, acum e deja sfarsitul saptamanii.
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
Sa scap de rufele de calcat, abia apoi ma voi putea concentra si pe altceva J
Un citat preferat pentru azi...
Nu am un citat (nici) pentru azi J

O fotografie de azi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget