duminică, 11 ianuarie 2015

Jurnalul unei femei simple - 7



✿ Pentru azi...
sambata, 10 ianuarie
✿ Pe fereastra...
nu se mai vede nimic. E deja seara si am tras draperiile, dar se aude un caine latrand.
✿ Sunt recunoscatoare...
armonie.
✿ In bucatarie...
mai nimic. Am comandat pizza, am si mancat-o ;))
✿ Sunt imbracata...
simplu, de casa.
✿ Mesteresc...
deocamdata nimic dar am cateva idei.
✿ Intentionez...
sa lucrez handmade in fiecare zi cat de putin, dar sa lucrez
✿ Ma intreb...
cum de rezista animalele la geruri cumplite...
✿ Citesc...
acum nu citesc nimic.
✿ Sper...
ah...ce sper eu... Stiti cum e : ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se intample!
✿ Astept cu nerabdare...
ziua de maine. Am primit invitatia, prin SMS, sa merg cu aparatul foto la biserica si nu stiu la ce sa ma astept.
✿ Invat...  
  sa nu mai judec.
✿ In casa...
atmosfera de sambata seara. Am mancat, acum fiecare face cam ce doreste. Eu am dorit sa scriu in jurnal.
✿ Ma gandesc...
daca mai vin geruri de -20 sau mai putin...brrr...
✿ Ascult...
sotul meu vorbeste la telefon si afla lucruri usor neplacute, imi dau seama din exclamari...
✿ Un citat preferat pentru azi...
"Daca am face toate lucrurile de care suntem capabili, ne-am uimi si pe noi insine" - Thomas Edison
✿ Unul din lucrurile preferate...
obiectele shabby chic :)
✿ Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
sa invat
✿ O fotografie de azi...
Costica smotocind patura ca sa-si pregateasca culcus ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget