luni, 27 octombrie 2014

Stilul meu

Nu stiu daca intereseaza pe cineva care este stilul meu in materie de decoratiuni interioare, dar am avut chef in seara asta sa ma bucur de imagini frumoase si mi-am cautat...stilul.
Marturisesc ca de-a lungul timpului mi-am pus de mai multe orin intrebarea "care este stilul meu preferat?" si mi-a fost destul de greu sa-mi dau seama.
Shabby chic imi place foarte mult insa nu in totalitate, ci doar sa am pe ici-colo catva elemente.
Sursa foto
Stilul shabby e prea dantelat si roz pentru gustul meu, plus ca pare asa...idilic, romantic, perfect si chiar daca sunt o visatoare nu-mi pot imagina cum e sa traiesti perfect curat si dantelat toata viata. Pentru ca mie asta imi inspira shabby chic. Asa ca am hotarat ca de la shabby luam doar cateva componente :)
Apoi ar mai fi stilul "cottage" pe care eu il cam confund cu stilul "country". E o linie asa fina intre ele incat nu-mi pot da seama care e unul si care e celalalt. Dar stiu sigur un lucru : as lua elemente din amandoua, as elimina elemente din amandoua.


 Foarte intim si "cozy" este stilul "old farm" . Dar acum vine intrebarea : e vreo diferenta notabila intre toate aceste stiluri? Se pare ca nu prea...
Sursa foto
 O bucatarie care mie imi place multdar are tavanul inalt si asta nu-mi place
Sursa foto
Si ca sa fie treaba, treaba trebuie sa va spun ca si stilul Ikea imi place. Pf...deja am obosit eu, voua va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi pana aici :))

Si totusi...ce stiu sigur ca as vrea sau nu as vrea, ar fi : 
  • tavanele inalte - am impresia ca se pierde din intimitatea casei
  • as vrea mult lemn adevarat, nu pal.
  • mult maro pentru ca ador lemnul, dar nu excludem culorile indraznete cum ar fi rosul. O culoare tare, pusa acolo unde trebuie poate imbraca o camera.
  • fara pereti albi!!! - nu-mi place albul pe pereti pentru ca devine gri, fara sa vrei. Nu ma refer la faptul ca se murdareste in timp ci pur si simplu la o umbra. In umbra, alb devine gri, galben, de exemplu, in umbra devine...galben inchis. 
  • perdele, o-bli-ga-to-riu!!! - nu-mi pot imagina casa fara ele
  • cateva sau mai multe obiecte de decoratiuni din stilul shabby
  • un lampadar
  • un fotoliu unde se sta cu pisica in poala si se tricoteaza/croseteaza
  • cu putin noroc, un semineu 
  • si...o bucatarie foarte "country" sau "olf farm" sau cumvretivoi :P
Mi-e clar ca nu sunt niciunstil, ca niciunul nu ma caracterizeaza in totalitate ci mai degraba un "merge" (en) ar fi cel mai convenabil pentru mine. Desi nu ma consider o persoana pretentioasa stiu sigur ca daca as apela la un stilist ar avea de furca cu mine ;))

2 comentarii:

  1. Imi plac mult cele doua bucatarii, sunt calde si primitoare - desi, stii, gusturile mele sunt putin altele.
    Hi, hi - la mine or sa fie "pereti albi intotdeauna", deci s-ar putea sa ai dureri de cap de la umbrele gri daca vii pe la mine :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti sa ai si peretii negri, tot as veni. Dar cu Copoul aproape ar fi pacat sa stam in casa ;))

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget