duminică, 10 februarie 2019

Jurnal

Pentru azi…
Duminica, 10 februarie, 14:10. Un jurnal ciuntit. Sunt foarte obosita si nu m-am putut concentra sa raspund la unele rubrici....
Pe fereastra
Senin, soare, frig. E iarna, totusi.
In bucatarie
Cum nu-mi place mie: vraiste
  In casa
Ca in bucatarie: vraiste
Sunt imbracata
Bluza de casa de la Oysho :D
Ascult
Cum baraie PC-ul
Mesteresc
Un dulap care a fost rosu, peste rosu s-a aplicat o vopsea alba cu spray sau cu pistolul. L-am curatat, acum trebuie sa-l vopsesc. Nu e al meu, dar “stapanul” dulapului mi-a dat mana libera. A zis ca are incredere in artist ;;)
Citesc
…..
Imi doresc
Sa ma odihnesc. Abia ma pot concentra sa scriu.
Sunt recunoscatoare
Pentru sanatate.
Astept cu nerabdare
Ziceam, in jurnalul trecut, ca astept si a doua operatie a Murei. Ei bine, a trecut si a doua operatie . Peste trei lui a treia, si sa speram ca ne-am facut bine.
Prietenii carora le-am trimis acest filmulet au crezut ca Mura toarce si se alinta ca o pisica. In realitate geme de durere.
Saptamana care a trecut
Am primit un telefon care s-ar putea sa  e schimbe viata la 180* J
Ieri…
Am stat lipita de Mura, la propriu.
Azi..
Trebuie sa ne odihnim pentru ca suntem foarte obositi dupa doua nopti aproape nedormite.
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Poate sfarsitul saptamanii viitoare. Dar sunt prea obosita ca sa ma mai gandesc la asa ceva. Pare atat de indepartat…
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza
Da, legate de telefonul despre care pomeneam mai sus.
Un citat preferat pentru azi...
Iubeşte animalele: Dumnezeu le-a dat gândire rudimentară şi bucurie netulburată. Nu le deranja bucuria, nu le hărţui, nu le priva de fericirea lor, nu lucra împotriva intenţiei lui Dumnezeu. Omule, nu te mândri cu superioritatea faţă de animale; ele nu au păcat, dar tu, cu măreţia ta, pângăreşti pământul prin existenţa ta şi îţi laşi urmele prostiei după tine - aceasta, e adevarată pentru aproape fiecare dintre noi! - Feodor Dostoievski
O fotografie de azi...de fapt din weekend






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget