sâmbătă, 2 februarie 2019

Amintiri dintr-o vacanta - Dubai (1)

In timp ce mie imi incoltise dorinta de a merge la Alba Iulia pentru Centenar, sotul meu pregatea o vacanta in tarile calde, iarna. Fara ipocrizie sau cu falsa modestie va spun ca nu-mi doream aceasta calatorie (sau alta) din cauza drumului cu avionul. Nu discutam acum, stiu ca e cel mai sigur mijloc de transport..bla...bla...bla.. Am eu motivele mele, mult prea adanci, dar nu despre asta e vorba acum. 
Ideea e ca da, am petrecut in decembrie, fix o saptamana in Dubai. Daca de obicei plec informata si stiu exact la ce sa ma astept si ce voi face acolo unde merg, de data asta aproape am fost dusa de mana, fara sa stiu incotro ma indrept. Fiind decembrie, cea mai aglomerata luna din an, am avut foarte, foarte multe de facut si nu mi-a mai ramas timp sa ma informez despre nimic. Pe de alta parte, prietenii cu care am calatorit, au fost cei mai buni ghizi, pentru ca erau la a doua vacanta in Emirate.
Habar nu am avut ca stam la cel mai inalt hotel din lume, am aflat dupa vreo 2-3 zile :)) 
Sunt foarte multe de povestit, nu ma intind acum, pentru moment va las fotografii.
Multe :)


























































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget