sâmbătă, 7 februarie 2015

Jurnalul unei femei simple - 8

✿ Pentru azi...
sambata, 7 februarie
✿ Pe fereastra...
doar gri
✿ Sunt recunoscatoare...
pentru sanatate.
✿ In bucatarie...
curat. In cuptor saleuri.
✿ Sunt imbracata...
simplu, de casa.
✿ Mesteresc...
nimic, pentru ca nu am chef.
✿ Intentionez...
sa aprofundez cursurile foto-on line. Le-am descoperit de curand si sunt promitatoare.
✿ Ma intreb...
acum am o singura intrebare, majora, in capsorul meu. Si astept!
✿ Citesc...
acum nu citesc nimic, abia daca mai citesc bloguri.
✿ Sper...
speram sa vina primavara mai repede dar s-a intors iarna :(
✿ Astept cu nerabdare...
astept. Nu neaparat cu nerabdare.

✿ Invat...  
 sa fac fotografii (din ce in ce) mai bune.
✿ In casa...
foarte curat si cald.
✿ Ma gandesc...
...si ma tot gandesc...
✿ Ascult...
mai nimic, e liniste. Se aude vag televizorul.
✿ Un citat preferat pentru azi...
nu am dispozitia necesara sa pun niciun citat. Na!
✿ Unul din lucrurile preferate...
cizmele de cauciuc. Cat de multe, niciodata destule :))
✿ Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
sa invat
✿ O fotografie de azi...de fapt doua
Cerul de azi, vs.
cerul de saptamana trecuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget