sâmbătă, 21 februarie 2015

Yarn bowl

Tricotaresele si crosetaresele, mai ales cele care poseda si o pisica :d, stiu ca ghemul poate deveni o problema, pe de o parte, din cauza ca fuge, pe de alta parte devine si o tinta sigura pentru pisica. Nu-i de dorit asa ceva! ;)) Daca te mai prinde si intr-un moment de neatentie, ghemul poate fi compromis iremediabil. Am patit-o! :))
Am vazut pe internet boluri pentru gheme si mi s-a parut o idee geniala. Pe la noi nu am vazut in niciun magazin dar (tot) pe internet am gasit si varianta "homemade"
In varianta de cumparat, facute din ceramica, bolurile arata cam asa :
Sursa : Pinterest
Sursa foto
Putea sa lipseasca pisica? Nu putea, normal, se intelege de ce ;))
Sursa foto
Sursa foto
O varianta homemade, aproape gratis si la indemana, ar arata cam asa:
Sursa foto : Pocket pause
Dar am gasit si varianta tricotata, mi se pare foarte usor de facut si repede. 
Sursa foto

Sursa foto : Craftsy
Spor la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget