luni, 1 mai 2023

"Înghețată" de miere

 Nu știu alții cum sunt, dar când vine vorba de miere, mă zbârlesc toată. Nu am suportat-o niciodată, când eram copil mă dureau tâmplele dacă o consumam. Mama a crezut că exagerez, dar s-a convins că așa este, când mi-a îndulcit ceaiul cu miere, fără că eu sa știu. Nu sunt alergică, suport și îmi plac polenul, propolisul, lăptișorul de matcă & comp, dar de miere să.nu.aud.

Ca să o împrietenesc pe Elena cu mierea, îi preparăm "înghețată de miere", care nu este altceva decât miere (preferata ei este cea de rapiță) , câteva picături de tinctură de propolis și bobițe de polen toate puse într-un cornet de înghețată.

Cornetele pentru înghețată se găsesc cu ușurință în magazine - cele de acum le-am cumpărat de la Lidl, mierea de rapiță o cumpărăm de la țară, de la vecinul din spatele curții, din Thassos am cumpărat miere de cimbru, dar vedetele sunt Regeneratorul și Detoxifiantul Oanei Buciuman, pe care nu le prea acceptă in "înghețată", dar le mănâncă cu lingurița.

       Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget