duminică, 29 ianuarie 2023

Jurnal


  Azi... 29 ianuarie, ora 18.42

              Pe fereastra... deja intuneric, se vad luminile din strada si de la alte locuinte.

  ✿ In bucatarie... Elena si tati au facut clatie :) Inca nu am intrat in bucatarie (am stat cu laptopul in brate la propriu) sper sa nu ma iau cu mainile de cap 😆

✿ In casa…  Atmosfera de duminica seara, liniste si calm. Nu e liniste deplina, se aude un cantecel pentru copii (asculta Elena)

✿ Sunt imbracata... imbracaminte de casa

✿ Ascult...  Un cantecel de iarna, cum spuneam si mai sus, si apa care curge pe pluviala.

✿ Meșteresc...

✿ (ii) Citesc…  Elenei. Am cateva carti pe noptiera, dar au ramas nedeschise...

✿ Intentionez… Sa ma ocup de sanatatea noastra, asta insemnand schimbari in alimentatie si alta abordare a tratarii bolilor (ne stim sanatosi, dar bineinteles ca mai avem si noi cate o viroza, otita sau altceva de genul asta) Am sa revin cu detalii intr-o viitoare postare. 

✿ Ma gandesc… La nimic placut, semn ca trebuie sa inmultesc rugaciunea. 

✿ Imi doresc.... o iarna cu mai multa zapada. Nu ca as fi mare amatoare de frig si ger, dar imi pare tare rau pentru copii, ca nu se bucura de ierni asa cum ne-am bucurat noi. Parca nici nu-mi vine sa deschid gura si sa spun ca iarna ninge, e frig, ne dam cu sania si facem oameni de zapada. Zapacesti copilul 😜

✿ Sunt recunoscatoare… pentru sanatate.

✿ Astept cu nerabdare…   Nimic in mod special, dar sa spunem, totusi, ca astept vacanta de iarna din februarie, insa astept si zapada. Ninsoarea din uichendul asta a fost un mare fâs. 

✿ Imi place...

✿ Nu-mi place… Sa vad iarna in termometre +20*C

✿ Saptamana care a trecut…  A fost bine ca am mai avut o zi libera (unii...) parca saptamana de lucru a trecut mai usor. 

✿ Ieri... A nins in sfarsit! Dar am fost foarte dezamagita pentru ca ma asteptam la mai multa zapada. Mi-e dor de o iarna cum a fost in 2012 💓

✿ Azi... Desi am baut o cafea destul de tarziu, dupa 11, si nu credeam ca e posbil sa adorm si la pranz, am dormit vreo doua ore. Imi doresc de la Craciun sa ma odihnesc la pranz pentru ca in timpul saptamanii adorm tarziu si nu reusesc sa recuperez. 

✿ Planuri pentru sfarsitul saptamanii… Absolut nimic nu am avut in plan. A fost un uichend casnic, am gatit, am facut paine, am iesit afara si ne-am jucat cu zapada. 

✿ Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza… Am de organizat o aniversare :) 

✿ O fotografie de azi...  de ieri, daca nu e cu suparare :) 

Vineri seara, dupa ora 10, am iesit afara sa ne bucuram de zapada. Am asteptat prea mult ninsoarea asta, ca sa ramanem in casa pasivi.  Ne-am batut cu bulgari si am facut cate un mini-om de zapada. In poza de mai jos este opera mea 😁

In spatele blocului, aparusera deja ghioceii. A nins peste ei... 


✿ Un citat...

"Dacă nici în familie nu ne mai putem aduna, răbda și bucura unul de celălalt, ce pretenții să mai avem de la restul lumii. Cum să ne adunăm  cu toții, în Biserica lui Hristos, în duh de pace, dacă  în familie nu mai reușim să fim una?! Din familie încep toate cele bune, din familia în care se odihnește Hristos.

Dragostea fiecăruia față de ceilalți se măsoară în clipele petrecute împreună, iar masa, care nu poate fi ocolită, este un moment deosebit de important în această  privință. Oriunde ar exista deci familia, luarea mesei în comun comportă  aceeași importanță, ca moment al întâlnirii, al vederii și al bucuriei reciproce.

Luarea mesei în comun nu trebuie să fie văzută ca si o obligatie, ci mai ales ca "o gură de aer personalizator", intr-o atmosferă din ce în ce mai impersonală. În vremurile noastre, când serviciul și timpul limitat ne indeparteaza chiar si de cei dragi, o cina luata impreuna cu toti cei al casei este o adevarata punte de legatura cu lumea reala. In asemenea momente se revitalizeaza cu adevarat relatia personala dintre membrii familiei.

Masa este locul întâlnirii și al comuniunii. Masa este locul unde toți  se adună, toți ajută, toti lucrează, unul facand ceva si altul altceva. Masa este locul unde fiecare se odihnește în celălalt, după o zi de muncă sau învățat, după o călătorie sau înaintea unei plecări. Masa luată în familie trebuie să fie și o rugăciune de mulțumire și slavă adusă  lui Dumnezeu, pentru nenumăratele daruri primite." - teolog Teodor Danalache

✿ 

O saptamana usoara va doresc! 

6 comentarii:

  1. Ce citat minunat!
    Sincer deși sunt tânără mie dor de zăpada de alta data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred! Zăpada și ninsoarea au ceva magic. Eu aș fi un stare să mă uit ore întregi cum ninge, fără să mă plictisesc.

      Ștergere
  2. Frumoase citatele.
    Spor la planificarea aniversării. Să fie așa cum ți-o imaginezi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc! Avem 2 planuri, să vedem ce alegem.

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca in ianuarie 2016 a fost ultimul viscol cu ninsoare zdravana.Si mie imi place zapada, mai ales ca aici unde stam e asa de frumos cand ninge, totul ramane alb imaculat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost în februarie 2020. A început seara, pe 5, iar dimineață era zăpada până la genunchi. O săptămână am stat numai afară, la joacă, săniuș etc :)

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget