vineri, 30 aprilie 2021

Pe ultima sută de metri...

....postul e greu de dus, pentru mine cel puțin. Ultimele 2, 3 zile, când sunt atâtea de făcut, eu nu mai am chef să gătesc de post, aș fi in stare sa stau nemâncata, sa treacă și sa pot mânca de dulce. Dar când ești responsabil și de hrana celorlați membrii ai familiei, lucrurile se schimbă.

Inspirată de o rețetă care a dat de mine pe internet, am gătit azi supă cremă de linte. O supă sănătoasă si dietetica pentru că, fără intenție, luată cu alte treburi, am uitat să pun ulei. 

Dar tocmai aici era problema! Deși am dres-o cu mirodenii, mie nu-mi era suficient. Mi-a venit ideea, ca la servire, sa pun in supă ulei de măsline și frunze tăiate mărunt, de usturoi verde. In loc de crutoane am prăjit pâine în tigaie, dar in ulei (ulei puțin, abia stropită tigaia) am pus, cu generozitate, mai multe mirodenii și sare.

Târziu, in timp ce mâncam deja, mi-a venit ideea sa pun in supă, tot la servire, cubulețe prăjite de cartof, tot in ideea de a mânca mai sățios. 


Elena nu e un copil mâncăcios, dar aproape a lins castronul. Ea a mâncat varianta dietetica, fără ulei de măsline, usturoi sau pâine prăjită. 


Abia tati, la cină, a mâncat varianta completă, pentru ca a adăugat și cubulețele de cartof prăjit.

O mâncare simplă, gătită rapid, pentru toate gusturile. Succes nesperat, dar garantat! 

2 comentarii:

  1. Și la noi supa crema de linte e iubită de toți!
    Sărbători cu lumină în suflet, oameni frumoși!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget