vineri, 17 februarie 2017

Jurnalul unei femei simple

Pentru azi…
Vineri, 17.02, 18:41
Pe fereastra...
E deja seara.
In bucatarie
Fierbe graul pentru coliva.
  In casa...
Am ajuns devreme acasa si am facut curat intr-un dormitor si in baie, sa mai scap din ce e de facut maine, pentru ca si asa e o zi plina.
Sunt imbracata...
Imbracaminte de casa.
Ascult...
Masina de spalat.
Mesteresc...
NI-MIC!
Citesc...
Azi am sters praful de pe o carte pe care o citesc. Mai grav de atat se poate?
Intentionez...
…in continuare sa fac un dar de blog. Nu stiu cand, pentru ca vreau sa daruiesc si ceva lucrat de mine.
Ma gandesc…
La cate lectii am primit de la Dumnezeu in ultimele luni. Lectii subtile, de viata, nimic evident sau suparator. E frumos! Ce bine ca le vad! Multumesc, Doamne!
Imi doresc...
Sa ies din lâncezeală  asta.
Sunt recunoscatoare...
Pentru ca pot sa fac injectii subcutanate anumalelor - vaccinuri, mai noi perfuzii.
Astept cu nerabdare...
Sa treaca perioada de vaccinare a Murei, s-o pot scoate afara. Este epidemie de parvoviroza, noi am scapat J
Imi plac…
Sucurile si deserturile din fructe de padure.
Nu-mi place…
Agitatia.
Saptamana care a trecut...
Foarte obositoare. Mura s-a imbolnavit, iar seara am mers cu ea la doctor pentru a doua perfuzie din zi.
Ieri…
Serviciu, cumparaturi, doctor.
Azi..
Cam ca ieri.
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Pe langa casa.
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
Cred ca ar putea fi o saptamana usoara daca nu as avea de luat o decizie importanta. Nu-mi plac schimbarile, ma scoti greu din matca mea si imi vine greu sa schimb macazul, chiar daca in bine. Ii admir pe oamenii care se arunca cu capul inainte riscand. Mi se pare un mare defect sa fii ca mine.
Un citat preferat pentru azi...
Nu e un citat, dar face cat 1000 de cuvinte
By Pawel Kuczynski

O fotografie de azi...
O Mura bolnava, dar din ce in ce mai bine. Perfuzii 2x/zi, la cabinei si acasa.



6 comentarii:

  1. Draga de ea! Insanatosire grabnica!!!
    Noi la inceput de noiembrie era sa pierdem unul din caini. A fost sfasietor!
    Si eu sunt ca tine. Nu ma arunc cu capul inainte si cand aud povesti de genul ca au plecat cu 50 euro in buzunar prin nu stiu ce tara, fara serviciu, cazare asigurata ma ingrozesc.
    Pup nasuc de Mura dulce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, imi amintesc despre catel. Ce a avut?

      Ștergere
    2. A facut babesioza de la o capusa. I-a cedat ficatul si apoi pe rand toate. A fost ingrozitor!

      Ștergere
    3. Cunosc boala. E norocos ca mai traieste!

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget