miercuri, 25 noiembrie 2015

Griș cu lapte de cocos - de post

Un desert, sau un mic dejun, rapid si delicios. Laptele de cocos l-am facut in casa, dupa reteta clasica. 100-150 gr miez de nuc ade cocos se mixeaza la cutit in robotul de bucatarie, intr-un litru de apa.

Pentru grisul cu lapte am folosit:
600 ml lapte de cocos
1 plic zahar vanilinat
2-3 linguri zahar
100 gr gris
gem de cirese amare si dulceata de gutui
Am pus zaharul si zaharul vanilinat in laptele de cocos si am incalzit lichidul pana a inceput sa fiarba. Am adaugat incet grisul, timp in care am amestecat incontinuu cu un mic tel, ca sa nu faca cocoloase. L-am mai lasat la fiert cateva minute. Pentru ca nu ma pot abtine, si mereu mai adaug ceva in plus, fata de reteta, in mancarea pe care o fac, am pus si 2-3 lingurite de gem de cirese amare, care au facut grisul usor rozaliu. 
L-am pus in cani mari si l-am servit cu dulceata de gutui.
Pofta buna :) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget