vineri, 3 iulie 2015

Decupajele mele

Dintre toate hobby-urile, decupajul ma atrage cel mai mult. Mult. Pana la dependenta. Sunt in stare sa lucrez ore, fara sa ma misc, vorbesc, mananc... Zilele astea m-a napadit putin nostalgia si m-am uitat pe fotografiile din 2012 cand am inceput sa lucrez tehnica servetelului. Vreau sa vi le arat si voua, din nou :)Doar o parte din ele.
Multe dintre fotografii nu sunt tocmai bune, din punct de vedere tehnic, dar nu asta conteaza in aceasta postare. Sunt destul de multe, nu le-am mai editat pentru ca ar fi durat prea mult si azi am o zi plina.
Ce ma fascineaza pe mine la decupaje este schimbarea radicala pe care poti sa o faci. Multe din obiecte sunt recuperate din magazii, spalate si apoi firchezuite ;))
Voila!


















 Si...la pièce de résistance!!!

6 comentarii:

  1. Ah, ce frumos e cufărul...minunat lucrezi!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Marinushule. Ma straduiesc sa iasa lucruri frumoase, dar, recunosc, am si cateva rateuri :P

      Ștergere
  2. Minunate manutele tale, Alina draga! Ma bucur ca te-am (re)gasit!:) de acum, te urmaresc:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ehe, te-am prins! Superbe toate! Lada de zestre e minunata. Te pup. Spor la treaba.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget