luni, 22 iunie 2015

Din arcă

Probabil stiti, nu ma pot abtine sa nu-l fotografiez pe Costica. Aici era undeva la inatime, privea vigilent afara. Cred ca vazuse ceva in miscare pentru ca era foarte concentrat.
 El e Șirețel, nu ii cunosc povestea, dar s-a pripasit la matusa mea. Nu sta sa punem mana pe el, insa speram ca in curand sa se imprieteneasca cu noi, sa prinda putina incredere, si sa-i putem taia siretul cu care este legat la gat. 
 Si Oscar....catelul cu muulta, muuulta energie. Atat de multa incat te scoate din minti. Daca ar fi fost mai cuminte poate scapa fara sa fie legat.


8 comentarii:

  1. Lui Costicuta i se cam vede un coltisor :-ss, iar mi-e frica de el.
    Ce mutrita simpatica are Oscar, imi plac urechile lui :))
    Si bunica mea are un catel energic, il dezleaga in fiecare zi si-l lasa sa alerge de nebun, sa-si consume energia si, de altfel, e un catel foarte bun. Cand merg la bunica ma joc cu el cu o minge de tenis, mi-o aduce, iar i-o arunc ... pana oboseste catelul si nu mai poate :D si atunci pot si eu sa trec la mangaiat, ca altfel nu e chip.
    Siretel pare trist, cine stie prin ce-a trecut, dar de-acum o sa-i fie bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa-l pe Costicuta in pace, ca nu-i asa cum ti se pare tie!
      Oscar strica gradina dac ae lasat liber ;))
      Despre Siretel nu stiu ce sa zic, si eu sper sa fie bine. Chiar daca e timid (sau fricos) pare un caine bun.

      Ștergere
  2. Ce-mi place Costicuta, e asa dolofan si frumos;), catelul 2 foarte fain, primul foarte trist si obosit. Am avut un labrador cand eram adolescenta, nu am reusit in primii 3 ani sa-l mangai nici macar o singura data, era asa nebunel, mereu ma lovea de bucurie, apoi s-a linistit:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaa, Anca, e fix asa cum spui, dolofan si frumos!! Eu il ador, are o mutraaaa....pfua...l-as smotoci-pupaci, de numa'. Dar dl. motan are personalitate si nu se prea lasa nici pupacit, nici smotocit. Dar nu scapa de mine, in schimb ma aleg cu zgarieturi. Hm...
      Labradorii/retriverii, sunt preferatii mei. ii vad foarte potriviti in familii cu copii.
      Si ai intuit bine. Primul catel e foarte trist, al doiulea foarte jucaus si prietenos. Sa-ti spun un secret : imi doresc sa devina Siretel, catelul nostru. M-am atasat de el, as vrea sa-l pot ajuta cumva, sa fac mai mult pentru el.

      Ștergere
    2. Asa o sa fie, trebuie doar sa capete incredere in voi, asta in timp, constanta. Lasa-l pe el sa vina la tine;)

      Ștergere
    3. Da, deja fac strategii :)

      Ștergere
  3. simpatice animalute...noi avem doar un motan, pe Bijou!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget