luni, 11 iulie 2022

Intr-o zi de sambata, la tara

 In zona unde avem "tara" este un izvor de unde si noi, si multi altii, luam apa pentru mancare si baut. Apa este (inca) foarte curata, nepoluata, lucru verificat. Desi locul, din pacate, nu e niciodata curat, sambata mi s-a parut de-a dreptul dezolant. Nu am stat prea mult pe ganduri, am hotarat sa fac curat acolo. Am plecat sa iau ce-mi trebuia pentru curatenie (manusi, saci) si m-am intors. Nu a durat mult, dar am strans doi saci cu mizerie.

Uitandu-se in jur la plecare, Elena a spus: "mami, ce curat e!" I-am raspuns ca "nu e chiar ce trebuie, dar macar nu mai e ce-a fost" 





In timpul asta domnul sot s-a ocupat de gradina, si din neatentie s-a taiat foarte tare la deget, sangele curgea siroaie. Tot ce am avut la indemana a fost arginutul coloidal pe care il am in permanenta dupa mine pentru ranile Elenei, si ulei esential de lavanda cumparat de la plafar. Uleiul l-am cumparat ca sa ne fie mai usor sa scoatem capusele de pe caini si pisici. 
Revenind la taietura, i-am dat cu cateva pufuri de argint coloidal si cu fix 2 picaturi de ulei esential.
                                                    Vreo 2-3 ore mai tarziu, rana arata asa: 
Sub trambulina sta ascunsa Elena, suparata pentru ca a certat-o tati ;)))) , alaturi de una dintre catelusele noastre.
Am profitat de ocazie si am initiat o sedinta foto in iarba :)

 
Cred ca v-am mai spus de cel putin 100 de ori ca imi plac luminitele ambientale, si ii sunt foarte  recunoscatoare celui care a inventat luminitele care se alimenteaza cu baterii (bateriile sunt foarte poluante, noi le strangem o perioada mai lunga si le ducem in locuri special amenajate) 
Am la tara mai multe modele, pe care le folosesc deja in curte, dar si in casa. Insa mai am cateva carora nu le-am gasit locul. Pentru mine sunt foarte importante, nu pot sa le pun chiar oriunde :) 
Luminitele, linistea, latratul cateilor in departare, oracaitul broastelor si un tren care se aude infundat, formeaza cea mai frumoasa muzica! 


                                                         O saptamana frumoasa sa avem!

6 comentarii:

  1. Tare frumos la voi, draga mea!
    Zile binecuvântate vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru actiunea de ecologizare/curatenie. Aveti un loc minunata la ”tar” voastra. Zile frumoase si fericite sa petreceti acolo!

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce-o fi unii asa de ingalati, nu stiu.Peste tot e mizerie.F faine luminitele becuri, sunt de la ikea?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred că e așa simplu. E mai grav, e lipsa crasă de educație. Luminițele sunt de la Pepco, Jumbo și una de la Lidl. La Ikea ajung foarte rar, dar peste un Pepco dai oriunde 🤭

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget