miercuri, 19 mai 2021

Șuncă de casă

 Suntem o familie care are grijă ce mănâncă, in sensul că nu bem sucuri chimice din comerț, mezeluri cumpărăm o data pe an, de poftă, câteva felii, si atunci luăm ce ne recomanda vânzătoarea, pentru că noi nu am ști ce să alegem, avem un filtru de apă foarte bun. Ne ferim sa cumpărăm din magazine, mai ales carne de pui. Ne-am propus sa nu-i dăm Elenei acasă, niciodată, carne de pui din comerț, conștienți fiind ca oricum va mânca la gradi sau cu alte ocazii. Ideea este că încercam sa fim, in măsură in care putem, selectivi cu ce ajunge pe masa noastră și sa preparăm cât mai multe in casă si sa cumpărăm mai puțin din comerț. Aș vrea sa mâncăm mai multe crudități, dar, cumva, Elena ne direcționează in direcția asta pentru ca ea lasă carnea si mănâncă legumele si fructele. Fără probleme, la ea o masă poate fi doar din legume și/sau fructe, dar bineînțeles ca mentalitatea nu ma lasă liniștită. 

La noi in familie, recunosc, nu am avut niciodată inițiativa sa facem altceva mai mult decât gem, dulceață, socată sau alte siropuri. 

Dar soțul meu e pasionat de latura culinară, caută mereu rețete, le îmbunătățește, îmi explică...dar de multe ori nici nu-l aud 😁

De curând a cumpărat un aparat pentru preparat șuncă  și s-a pus pe treabă. Nu știu ce rețetă a ales, de unde a luat-o exact, dar, dacă sunteți interesați, aceste informații le găsiți pe internet. 
Știu, doar, ca a folosit 1 kg de pulpă de porc, pentru ca eram curioasă dacă, pe lângă ca nu e plină de  chimicale, are și un preț mai bun. 
Șunca de casă mi se pare foarte consistenta și spațioasă. Nu e aerată, simți ca mănânci si ca te saturi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget