luni, 24 mai 2021

~Construiește România ~

Am iubit geografia! Când am descoperit jocul "Construiește România" mi s-a părut unul dintre cele mai frumoase și educative jocuri. Cu toate astea, nu m-am grăbit sa îl cumpăr, până acum cateva zile. L-am comandat on line, iar in 24h îl aveam in casă. 

Cei de la Titia îl prezintă ca fiind "un joc pentru copiii români, creat de romanii cu copii" 

Este un joc format din 3 hărți-puzzle:
🇹🇩 Regiunile istorice 
🇹🇩 Formele de relief 
🇹🇩 Județele 
Elena deja știe sa aranjeze regiunile istorice, dar îi place tare și partea cu județele țării. Chiar are răbdare să il facem pe tot. 
Ocazie bună sa exersam și literele. O pun sa citească fiecare denumire de județ. Desigur, nu citește cursiv (nici nu mi-aș dori) dar spune/citește pe litere, in ritmul ei.
"Construiește România" e un joc pentru toată familia. Inițial am crezut ca Elena e prea mică pentru el - probabil că așa și e - sigur nu înțelege multe noțiuni (regiune istorică, hartă administrativa) dar acest joc are "un ceva" care îl face atrăgător pentru copii. 

In concluzie, îl recomand cu drag, mai ales ca e 💯% romanesc și îmi place sa "rulez banii in țară" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget