sâmbătă, 13 octombrie 2018

Jurnal

Pentru azi…
Sambata, 13 octombrie, 14:30
Pe fereastra
Soare, senin, frunze aramii, galbene si verzi.
In bucatarie
Curat e, mancare este, nu mai gatesc. E bine!
  In casa
Foarte curat! In sfarsit! Am zugravit, am schimbat pe ici, colo, una, alta, dupa gustul meu. Am o casa cu accente shabby, asa cum mi-am dorit. Inca mai am de cumparat cuvertura, vreau sa schimb perdeaua din sufragerie si sa cumpar un covoras tot pentru sufragerie. A, si un tablou cu mesaj motivational.
Sunt imbracata
Tinuta lejera de casa. Bluza Oysho :D
Ascult
Linistea…
Mesteresc
Cuierul. I-a venit randul!
Citesc
Articole medicale.
Intentionez… oare a cata oara…
….sa scriu mai des pe blog!! Nu-mi place cand se pune praful pe aici.
Ma gandesc…
Am multe la care sa ma gandesc. Foarte multe! A fost un an incarcat, cu multe plimbari, am vizitat locuri frumoase, am cunoscuti oameni interesanti. Dar si cu spitale, doctori, diagnostice, analize complicate si cand am crezut ca s-a terminat o luam de la capat cu Mura.
Imi doresc
S-o vad pe Mura operata si o excursie la munte, de dragul toamnei.
Sunt recunoscatoare
Pentru sanatate.
Astept cu nerabdare
Sa-mi creasca parul. Am intrat inn faza “par lung” J
Imi plac…
(Si) pisicile negre. Inainte de Costica am avut-o pe Pusita. O pisica neagara, a trait 9 ani.
Nu-mi place…
Sa fac urari si nu le fac decat atunci cand simt sa vin din inima.
Saptamana care a trecut
Buna pana joi, cand am stat de vorba cu un medic veterinar si am plecat de acolo plangand in hohote.
Ieri…
M-am trezit foarte devreme, neintentionat, dar mi-am baut cafeaua linistita, am ajuns devreme la serviciu, era liniste si am putut sa lucrez linistita. La sfarsitul programului eram multumita. Am ajuns devreme acasa, am facut curat, putina mancarica si am avut o seara tihnita.
Azi..
Nimic. Mai stam si pe acasa J
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Sa lucrez la cuier. Mai am putin.
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza
Deja nu-mi place saptamana care urmeaza. Iar spitale si doctori L
Un citat preferat pentru azi...
Sursa : Google
O fotografie de azi...

Nu e chiar de azi, dar e de toamna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget