duminică, 20 august 2017

Gazpacho

Gazapacho este o supa rece de legume, de origine spaniola. 
Ingredientele sunt cam cele de la salata de rosii, drept urmare, noua ni s-a parut ca are gust de...salata de rosii :)

Pentru ca e un fel de mancare cu preparare intr-o singura etapa, imi lipsesc fotografiile. Sa blenduiesti niste legume nu poate fi asa interesant! :))
 Ingredientele de baza sunt: rosiile, ardeiul gras, castravetele, ceapa, usturoi, busuioc, ulei de masline si putina paine de 1-2 zile. In unele retete veti recomandarea de a fi servita cu seminte decojite. Mixul de seminte - folarea soarelui, dovleac, in si susan - e cam nelipsit de la o vreme, il pun in cam toate salatele.
Modul de preparare este foarte simplu: se blenduiesc toate ingredientele, care trebuie sa fi foarte reci, daca doriti s-o serviti atunci. Ideea acestei supe este sa racoreasca. In Spania se serveste chiar cu cuburi de gheata. 
O sa gasiti in retete recomandarea ca supa sa fie strecurata, dar noua ni s-a parut putin ciudat pentru ca parea doar un suc de rosii, asa ca am pastrat pulpa legumelor pe care le-am mixat a doua tura. Pe prima apucasem s-o strecuram. 

  Am preparat crutoane mici, coapte in tigaie, cu putin ulei de masline si boia iute.
 Gazpacho-ul meu a aratat ca o supa crema de rosii, peste care am adaugat crutoanele, mix de seminte, putin ulei de masline, busuioc - n-am avut verde pentru ca l-a mancat un vierme pe balcon :(  
Gazpacho mi se pare o alternativa foarte buna la supa noastra de rosii, pe care multi o prefera rece la servire. Decat sa omoram proprietatile legumelor prin gatire, si sa lesinam si noi, pe caldurile astea, langa aragaz, mai bine preparam rapid gazpacho. Castig pe toate partile...daca legumele sunt dintr-o sursa sigura, cum e in cazul nostru :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget