joi, 9 februarie 2017

O mică vacanță

In ultimii doi ani nu am mai avut un concediu adevarat, am plecat doar in 2-3 excursii. Nu fac un caz din asta, dar imi place sa calatoresc :)
Acum tocmai ce ne-am intors din Bucovina. Nici asta nu a fost tocmai un concediu, ci un week-end prelungit. Pentru mine un concediu e de cel putin 7 zile :D
A fost foarte frumos si abia astept sa va povestesc fiecare pas pe care l-am facut. Sa va povestesc despre mi-nu-na-ta cazare, despre calutii hutuli, mai ales despre Hrroby, calutul de care nu mai scapam, un alintat fara masura, despre plimbarea cu mocanita, si despre cum ni s-a extins familia cu o Ciobanca de Bucovina, Mura cea de 7,500 kg la doar 6 saptamani.
Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget