sâmbătă, 11 februarie 2017

Jurnalul unei femei simple


Pentru azi…
Sambata, 11.02.2017
Pe fereastra...
Gri.
In bucatarie
Habar nu am J)
  In casa...
Urmeaza sa fac curat, deocamdata cafea, blog, d-astea…
Sunt imbracata...
Imbracaminte de casa.
Ascult...
Nimic.
Mesteresc...
NI-MIC!
Citesc...
Articole din ziare, legi, balarii pe FB, d-astea…
Intentionez...
Sa fac curat si sa ma ocup putin de mine
Ma gandesc…
Ca trebuie sa-mi intru in matca. Ma simt de parca as fi satelitul meu, sunt undeva pe orbita si ma uit la mine.
Imi doresc...
Sa fiu eu. Acum nu sunt!
Sunt recunoscatoare...
Pentru sanatate.
Astept cu nerabdare...
Primavara!!!!
Imi place…
Apa minerala, rece si proaspata.
Nu-mi place…
Iarna. Punct.
Saptamana care a trecut...
A si trecut? Serviciu, Mura, oboseala…
Ieri…
Putina suparare, dar s-a incheiat ziua la pizza, deci bine. Ce-mi plac zilele cu harti J)))
Azi..
O zi mai speciala. Vom merge la un botez al unei fetite infiate, ea e destul de maricica (clasa 0) vreau sa mergem neaparat la slujba.
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Mura nu ne lasa sa ne facem planuri :D
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
Da. Un mic concediu.
Un citat preferat pentru azi...
Nu am un citat (nici) pentru azi J
O fotografie de azi...

Lavanda - am pus si in ghiveci, le-am lasat neacoperite si vad ca sunt mai viguroase.
Mura dormind. Fotografie facuta in graba, fara setarile corecte. Ea e mereu in miscare, un moment ca asta e rar :))))







11 comentarii:

  1. Vai ce frumos ca fetita e mare si constientizeaza:). Ilinca a fost foarte emotionata si acum isi aminteste totul:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Vreau neaparat sa merg la slujba.
      Semintele de lavanda le pun saptamana viitoare, nu am uitat.

      Ștergere
  2. Ce frumos. N am vazut decat botez de bebe pana acum!
    Incepe sa prinda putere si lavanda. Uau! O urmaresc!!!
    Weekend placut! :)Ioana

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar mergi la botez sau la slujba de adoptie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la urma n-am prins decat finalul, din motive de Mura bolnava :( - am stat cu ea 3 ore la perfuzie
      Nu stiu daca s-a facut si slujba de adoptie in cadrul slujbei de botez. O sa intreb, vreau sa vad foto, vreau vat mai multe detalii :)

      Ștergere
    2. La botezul care urma dupa ei, nasii, fata nasilor si fetita botezata, aveau costume nationale <3

      Ștergere
  4. Vaaaai ce botic dulce şi pufos! Este adorabilă! :)

    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si bolnava :( Are parvoviroza, dar sunt optimista pt ca am mers cu ea la dr.imediat ce am vazut ca nu mai e vioaie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Offf îmi pare rău :( sper să se facă bine repede mititica. Multă sănătate!

      Ștergere
    2. Multumim! Eu sunt optimista pentru ca am dat fuga la doctor imediat ce am vazut ca nu mai e vioaie.

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget