duminică, 25 octombrie 2015

Jurnalul unei femei simple

Pentru azi
25 octombrie 2015, 16:54
Pe fereastra...
senin si cald. O zi perfecta!
In bucatarie...
asa cum im place: ordonat si curat :)
In casa...
la fel ca in bucatarie :D
Sunt imbracata...
maleta gri,  fusta de blugi, larga, dres bleumarin. 
Mesteresc...
nimic acum, dar mi-am dat seama ca a ramas neatinsa de decupajele mele, cutia in care tin manacrea lui Costica. Asadar urmeaza o transformare :)
Citesc...
.....mmm....mai mult articole de pe internet.
Intentionez...
multe, chiar multe...
Ma intreb...
ce efect va avea masca de par.
Ma gandesc…
sa-mi aplic pe par o masca cu lamaie si miere. 
Sper/imi doresc...
sa reusesc sa ma scot din zona de confort, in general.
Sunt recunoscatoare...
 pentru ca avem sanatate, noi si cei dragi. Iti multumesc, Doamne!!
Astept cu nerabdare...
sa schimb masina de spalat :)
Invat/am invatat... 
ca trebuie sa fiu mai atenta la detalii, in unele situatii. Si sa ma concentrez mai bine.
Ascult...
nimic. E foarte liniste.
Unul din lucrurile preferate...
mirosurile amestecate de mirodenii.
Nu-mi plac...
nu-mi place frigul :P
Saptamana care a trecut...
plina si frumoasa.
Azi…
am mers la slujba, apoi mi-am baut cafeaua in curte, la soare :)
Ieri…
obositor dar frumos.
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
am planuri bine stabilite pentru luni si marti, apoi e posibil ca un telefon sa-mi schimbe total programul. In bine!
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
e prea departe :)
Un citat preferat...
"Nici frumusetea primaverii, nici cea a verii nu au farmecul si gratia pe care le-am vazut intr-o singura infatisare a toamnei" - John Done

O fotografie de azi...
...doua. Cand vine vorba de toamna, nu ma pot abtine. V-am mai spus ca ador toamna? Cred ca v-am mai spus de 1000 de ori. Si o sa va mai spun, inca n-am ajuns la 10.000. Ador toamna! 1001 ;))


5 comentarii:

  1. Din floricelele/fructele acelea roz, inainte sa se coaca si sa se desfaca imi faceam cand eram copil margele-le insiram una dupa alta cu ac si ata:). Eu tin mancarea lui Shuba intr-un cos :) din iarba de mare, daca ar fi mai frumos nu i-as mai tine mancarea care miroase asa urat:)). Sa bei cafeaua la soare este o mare bucurie. O saptamana cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. *Acum ii poti face margele Ilincai :P
      *Mancarea miroase oribil, nu stiu cum o pot manca ;))
      *Soare de toamna sau primavara. De cel de asta vara sa nu aud!
      *Imi doresc o saptamana buna pentru toata lumea!

      Ștergere
  2. pfua, cate informatii, multumesc :)
    Si Costica a fost foarte bolnav acum 2 ani, a avut o infectie urinara foarte puternica, si cu ocazia asta am aflat ca are si nisip la rinichi. De atunci ii dau bobite de la Royal. Nu am mai avut probleme.
    El mai mananca si carnita pt ca a devenit cam cersetor si nu se lasa pana nu-i mai pica si altceva ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma simt bombardata, stiu ca ai dreptate. Mi-a placut mai ales fraza asta :"Royal canin si mai toate boabele au cereale in ele, pisica e obligatoriu carnivora, nu are sistemul digestiv adaptat digestiei cerealelor.." Perfect adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ca ai dreptate, mai ales ca am avut exemplu concret cu pisica verisoarei mele. Daca se lua dupa medici, care i-au zis sa tina pisica la regim si sa nu-i dea carne!!, probabil pisica murea. Vara-mea i-a dat sa manance numai carne si a pus-o pe picioare. Avea pancreatita. Povestea e mai lunga, nu am timp sa detaliez. A nu se intelege ca am ceva cu medicii, dar ca si la oameni, alopatia poate face mai mult rau. A nu se intelege ca am ceva cu alopatia, dar trebuie sa avem foarte mult discernamant cand tratam o boala. Fie la oameni, fie la animale. Dar asta e o dicutie asa de lunga si delicata...

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget