sâmbătă, 25 iulie 2015

Jurnalul unei femei simple - 12


✿ Pentru azi
sambata, 25 iulie, ora 6:56 :)
✿ Pe fereastra...
cer senin, racoare, pentru ca e foarte devreme dar stim ca (si) azi va fi o zi de foc.La figurat.
✿ Sunt recunoscatoare...
aerul conditionat!!!
✿ In bucatarie..
foarte curat. Am scapat de gatit pentru ca o sa mancam ce e prin frigider. Pe caldura asta numai de facut mancare nu aveam chef :P
✿ Sunt imbracata...
simplu, de casa.
✿ Mesteresc...
nu mai mesteresc pentru ca nu am energie. Cand se va mai racori, mai discutam :D
✿ Intentionez...
sa ma reapuc de invatat spaniola. Am facut, la un moment dat, un curs la Institutul Cervantes, am sustinut un examen important, am si diploma de vorbitor de spaniola pentru nivelul meu, dar pentru ca nu am vorbit-o, am uitat-o.
✿ Ma intreb...
cat va mai tine caldura asta???
✿ Citesc...
nimic. Pe caldurile astea mereu mi-e somn :D
✿ Sper...
sa trecem cu bine peste......
✿ Astept cu nerabdare...
sa mergem azi la shopping :))
✿ Invat..
sa nu ma mai enervez asa usor. Uneori imi iese, alteoru nu prea :D
✿ In casa...
curat!
✿ Ma gandesc... 
ca n-as putea trai in tari unde este foarte cald mereu. Caldura ma epuizeaza fara sa fac nimic. 
✿ Ascult...
ciripit de pasarele, gugustiuci, unitatea PC ului.
✿ Un citat preferat pentru azi...
Sursa google - anonim

✿ Unul din lucrurile preferate...
moda anilor 50-60 ;;)
✿ Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
intre altele, intentionam sa mergem la Divertiland :)
✿ O fotografie de azi...
Tablouase cu vacute :)

2 comentarii:

  1. Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt topita dupa fotografiile tale!:)

    Blogul asta e muuult mai frumos decat celalalt! Ce ma bucur ca scrii!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca mi-ai zis ca-ti plac fotografiile mele, m-ai topit, ce sa mai! Totusi, sa-ti zic un secret ( :D ) : nu fac fotografii bune, dar ma straduiesc :) Am standarde f ridicate cand vine vb.de fotografie.
      Eu scriu de mult pe aici, dar multa vreme am vorbit de una singura :)) N-am dat linkul nimanui pt ca am vrut sa creasca traficul "natural".

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget