luni, 23 mai 2022

Ciocolata de casa

 Doua lucruri nu mi-au placut in copilarie: filmele cu Charlie Chaplin - mi se pareau prea triste - si ciocolata de casa. Pentru mine era un mic chin sa mananc asa ceva ;)) In general nu sunt o mare mancatoare de ciocolata, prefer prajiturile cu creme albe. 

Mama si-a dorit sa reinvie traditia, dar pentru ca nu mai avea reteta, m-a rugat sa ma pun pe cautat. Mi-a spus:"tu cauta, da-mi mai multe retete, daca o citesc sigur mi-o aduc amintesc"

Retetele pe care le-am gasit mi se pare ca seamana intre ele, sunt doar mici diferente, dar dintre toate am ales-o pe cea de la Savori urbane. 

E o reteta versatila, de la reteta de baza se poate diversifica dupa preferinte. In urmatoarea ciocolata as vrea sa punem frunze de menta :) Cred ca va fi interesant!

Ciocolata de casa este un desert care se prepara usor si se mananca repede ;)) 

Pentru o familie mai numeroasa, va recomand sa preparati din portie dubla.

Pofta buna!


2 comentarii:

  1. Ciocolata de casa a fost una din preferatele mele in copilarie. Nu mai stiu exact ce reteta avea mama, eu o folosesc pe cea de pe cea de pe cutia de lapte praf Raraul si adaug nuca de cocos in compozitie.
    Si mie imi plac retetele de pe Savori urbane. Este primul loc in care caut cate o reteta cand incerc ceva nou..

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru idee! O sa incercam și noi rețeta de la Rarău.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget