marți, 20 aprilie 2021

Jurnal și...dor de blog

 

✿ Azi... 
20.04.2021, dimineața devreme a plouat ușor.

✿ Pe fereastra... Oameni, nori, bălți... 

✿ In bucatarie...  Aproape nimic de mâncare și multă mizerie 🙃

✿ In casa… Dezordine și mizerie. Am fost plecata de dimineață până seara, zile la rând, nu am avut timp sa fac mai nimic. Soțul ma ajută cu piața și spălatul vaselor. Elena e la țară câteva zile. 

✿ Sunt imbracata... hanorac de lână, miros ca o oaie 🤪 cizme de cauciuc, jeansi. 

✿ Ascult...  E destul de liniște, dar se aude vag, traficul. 

✿ Meșteresc... Nimic. Nici măcar nu am timp să fac curat... 

✿ Citesc…  Am citit atât de puțin in ultima vreme, încât nu merită să menționez. 

✿ Intentionez… Să vizităm un câmp de lavandă si unul de maci. Cum macii cresc spontan, trebuie sa căutam acel câmp. Cunoaștem o zonă, undeva pe DN 1. O să vedem ce găsim! 

✿ Ma gandesc… Foarte serios, am vorbit si cu soțul, dacă mai are sens să plătim Netflix. Sunt atât de multe filme si seriale care fac propagandă homosexuala, încât rămân foarte puține filme/seriale de văzut. Din cele care au mai rămas, le-am cam văzut. Ba chiar si la acelea poți avea surprize foarte neplăcute (ex. Anne cu E la sfârșit, partea a treia) Ce mai rămâne de văzut, de ce să mai plătim?? 

✿ Imi doresc…să-mi schim serviciul. E pe cale să se întâmple. 

✿ Sunt recunoscatoare… pentru sănătate și pentru ca Elena a prins pandemia la gradi și nu la școală. Am putut să o feresc de excesul de telefon și calculator. 

✿ Astept cu nerabdare… să îmi schim serviciul. E doar o chestiune de timp. Am primit o ofertă, trebuie doar să o accept. Nu e chiar ce mi-am dorit dpv financiar și al locației, dar e cea mai mare firmă pe nișa ei, una dintre cele mai mari din România și mi se oferă posibilitatea sa învăț. 

✿ Imi place... Că soțul, împreună cu Elena, au dus mărțișoare doamnelor de la piață, de la care cumpărăm cel mai des, ale căror clienți fideli suntem. A fost un gest frumos! 

Îmi place cum arată totul, cerul, împrejurimile, după o furtună. Este totul atât de curat si limpede!! 

Nu-mi place…  

Că s-a închis, din cauza pandemiei, micul magazin cu lenjerie de pat, de lângă casă. Produse românești, materie primă românească, sau cel mult din Republica Moldova, de o calitate excepțională. Trist. 

✿ Saptamana care a trecut... Soțul și-a făcut un test covid rapid. I-am zis sa și-l facă pentru liniștea lui. El deja făcea scenarii, care cum ne izolam... 🙃 Pe Elena ar fi dus-o la țară chiar in seara aceea, el s-ar fi relocat într-un alt apartament.... 🙃 etc Eu nu am avut nicio apăsare, știam ca va fi negativ. Am mai spus-o și cu alte ocazii, covidul e a-5372667373692535-a problemă a mea. Dacă nu aș purta mască nu aș simți ca e pandemie. Mai mult ma deranjează ca se dorește accesul la diverse evenimente, pe baza adeverințelor de vaccinare & comp, nu-mi place genul ăsta de îngrădiri, dar încerc să îmi păstrez calmul. 

✿ Ieri...O zi plină, dar bună. Am primit o ofertă de lucru.

✿ Azi...  La fel ca ieri, o zi plină. 

 ✿ Planuri pentru sfârșitul săptămânii ...nimic deosebit. Sunt Floriile. Biserică, familie... Suficient! 

✿ Planuri pentru săptămâna care urmează ....demersuri pentru noul job. 

✿ Un citat pentru azi....Nu am un citat, am o cugetare. Privind in urmă, la ultimii doi ani, ma gândesc că am trăit fix acele experiente de viață de care m-am temut cel mai mult (și încă nu s-a terminat) Cred ca dacă stăm in bula noastră de confort, vine Dumnezeu si ne ridică in picioare la lecție, sa ne demonstreze....nu stiu ce. Sa avem mai multa încredere in El, sa ne arate ca suntem mai puternici decât credem... Habar nu am, timpul o să-mi arate. 

✿ O fotografie de azi.... Nu am foto de azi, dar am niște foto. 







4 comentarii:

  1. Cata gingășie în fotografia cu Elena! Va doresc sănătate și perioada de post care a mai ramas sa va încălzească inimile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, Claudia!
      Elenei îi plac florile foarte tare, le strângea la piept ca pe ceva foarte prețios 🙂

      Ștergere
  2. La inceput am constatat si eu cu uimire si ciuda ca pe Netfl nu mai gaseai film fara gay, dar apoi am ignorat fenomenul, ca imi dau seama ca face parte din lumea sucita in care am ajuns sa traim. Eu oricum aleg mai mult filme fantasy, unde nu prea sunt scene din astea. Incearca, de ex., serialul Atiye, cu titrare in engl. E interesant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, o sa încerc. Îmi plac, totuși, documentarele lor.

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget