marți, 27 octombrie 2020

Zile de vara - august

Greu ajung la computer!

Ne-am trait vara fara frica covidului si se pare ca ne-a reusit. Am scapat neinfectati pana la data la care scriu acest articol. Din pacate, in familia extinsa, am foarte multe rude, sase la numar, care s-au imbolnavit si nu au chiar faze usoare, unii trag si acum, desi sunt infectati de mai mult de 10 zile. 

Am mers la tara unde sunt animale. Imi doresc ca Elena sa cunoasca animalele domestice, in masura in care se poate, din mediul lor natural. Mi se pare extrem de trist ca trebuie sa existe o ferma a animalelor, unde platesti bilet ca sa intri, doar pentru ca copiii sa vada cum arata o capra....


















Pandemia a adus conceptul de aniversari in aer liber. Buna idee! Na...existra si putin bine in toata nebunia asta...



Am facut plaja la Dunare...



Si nu am scapat de litoralul romanesc nici in acest an, desi credeam, speram, sa nu mai repetam experienta.
Ma simt vinovata ca mi-au placut acrobatiile cu animale marine. Chiar ma gandeam ca a fi antrenor trebuie sa fie, poate, cea mai frumoasa meserie din lume, din punctul meu de vedere.











Cam asa a aratat vara noastra!

4 comentarii:

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget