duminică, 2 februarie 2020

Mozaicul lunii ianuarie

O iarna asa urata nu a mai fost de mult! Nu ca as iubi frigul, dar imi place normalul, asa cum spuneam si in jurnalul de saptamana trecuta. Nu spun ca nu am vazut un fulg, dar precipitatiile, fie chiar si ploi, au fost extrem de putine. Deja se vad semnele secetei si mi se pare ca va fi grav daca nu va ploua curand si mult. 
Ianuarie a fost linistit, slava Domnului, nu ne plangem. Desi planificasem un weekend la Tusnad, de dragul zapezii, ne-am vazut nevoiti sa anulam tocmai pentru ca nu prea e zapada, iar plimbarile cu sania - pentru asta am ales tocmai Tusnad - se fac cu caruta. Multumim, cu caruta ne-am plimbat si in august :)
Mai deosebit in ianuarie au fost doua iesiri la Therme. Le-am comasat in luna ianuarie, pana sa implineasca Elena trei ani, ca sa avem acces in zona Palm, unde au voie doar copiii sub trei ani. 
Pe scurt ianuarie arata asa: cu mult soare, foarte multe baloane de sapun si ceva inot. 
Bine ai venit, februarie! 
Pe curand!

2 comentarii:

  1. Ce surpriza plăcută sa te vad! Și ce fetita dulce aveți!
    Ce frumos ca petreceti asa mult timp în natura, ca organizați ieșiri cu cea mica! E minunat ca are părinți asa plini de viata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc ☺
    Mi s-a schimbat optica în ceea ce privește publicarea fotografiilor pe internet. Mulți ani am fugit de asta.
    Da, într-adevăr, căutăm sa petrecem cât mai mult timp afară, dacă se poate cât mai departe de oraș, e perfect. După posibilități, dar nu ne plângem.
    Ne ajută și felul ei de a fi. Nu se simte forțată cu nimic, îi place tot ce facem pentru ca e o fire foarte activă.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget