sâmbătă, 17 septembrie 2016

✿ Jurnal


Pentru azi…
Sambata, 17.09, 9:17
Pe fereastra...
Inca liniste, cer senin, soare, se anunta o zi frumoasa.
In bucatarie
E curat, inca nu am mancare. Vreau sa fac o placinta cu branza dulce, de vacuta si o friptura. 
In casa...
Curat si liniste
Sunt imbracata...
Camasa de noapte J
Ascult...
Nimic. De afara se aude ciripit de pasarele si niste pisici care se chirăie J
Mesteresc...
Ma asteapta multe la mesterit, dar nu stiu cumse face ca ma aglomerez cu alte lucruri de facut, necesare si ele, iar la mesterit nu mai ajung. Incep sa devin frustrata L
Citesc...
…o pagina si adorm. Cel mult doua…
Invat/am invatat... 
Sa pun “NU”!!!
Intentionez...
Sa-mi fac o fusta J
Ma intreb...
?
Ma gandesc…
…si ma tot gandesc…
Imi doresc...
Un alt obiectiv foto. Cel pe care il am nu-mi mai place pentru ca nu se ridica la calitatea aparatului. E ca si cum ai rochie noua Chanel, si pantofii sh.
Sunt recunoscatoare...
Pentru prieteni.
Astept cu nerabdare...
Sa termin tot ce mesteresc acum, cusut, tricotat, decupajit, ca sa pot incepe altele J
Vreau…
Sa am timp pentru cusut.
Unul din lucrurile preferate...
Culorile.
Nu-mi plac…
Istericalele, panica, tipetele & comp.
Saptamana care a trecut...
Agitata.
Ieri…
…am crezut ca o sa am timp de cusut si n-a fost asa, desi m-am trezit foarte devreme, tocmai ca sa am timp si pentru asta.
Azi…
Putin gatit, cum spuneam, apoi iesim afara sa ne sarbatorim orasul.
Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
Pai acum e sfarsitul saptamanii J Maine slujba, apoi ne sarbatorim iar orasul J
Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
N-am.
Un citat preferat pentru azi...
...
O fotografie de azi...
Luna, azi dimineata pe la 6. Am vrut sa trag daperia, sa fie mai intuneric, dar cand am vazut-o cum arata, am pus mana pe aparat si am tras cateva cadre. E frumoasa, dar putin cam enervanta. Eu m-am trezit cu lumina care batea fix pe fața  mea, de parca eram la interogatoriu si cineva imi pusese becul in față  :))
Imi place lumin aei doar in natura, noaptea, pentru ca vezi foarte bine fara sa ai nevoie de o sursa de lumina, gen lanterna, sau far de masina, etc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget