vineri, 20 iunie 2014

Bentițe colorate

Am mai avut astfel de bentite acum cativa ani dar le-am aruncat pentru ca s-au deteriorat. Uitasem de acest fel de a-mi prinde parul pana intr-o zi cand am vazut la o domnisoara o bentita bleumarin cu dantela. Mi s-a parut foarte feminina, finuta, eleganta si practica.
 Am cumparat de la mercerie cate un metru de panglica de satin din culorile care mi-au placut mai mult si care se potrivesc cu imbracamintea pe care o am, dantela si banda termoadeziva pentru tiv.
Am ars capetele usor cu chibritul ca sa nu se destrame, am lipit banda adeziva pe ambele parti - aceasta are si rolul de a nu lasa bentita sa alunece de pe par. Dantela nu am cusut-o, am lipit-o cu banda adeziva.
Asta e tot. Simplu si rapid :)

2 comentarii:

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget