marți, 4 februarie 2014

Scăunel - "hăinuță nouă" prin tehnica șervețelului

Avem in sufragerie un scăunel banal, maro, tern, dar de care nu ne puteam lipsi pentru ca e totusi destul de practic (ne mai odihnim picioarele cand stam pe fotoliu :) ) Mai bine spus "aveam". Prin tehnica servetelului l-am schimbat total, acum e foarte shabby. Scaunul l-am "decupajit" de multa vreme, nu am o poza si before, ca sa va puteti da seama de schimbare.
 Decupajul este hobbyul meu preferat datorita schimbarilor radicale pe care le putem aduce oricarori obiecte, de la mici cutii de carton sau lemn pana la obiecte de mibilier.

O zi buna!

3 comentarii:

  1. Poate ne explici și cum faci te rog!
    Am sa caut postări mai vechi poate găsesc!
    Scaunul arată foarte bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aș fi explicat cu mare drag, dar nu am timp. Da, pe internet găsești foarte multe tutoriale. Așa am învățat și eu. Spor!

      Ștergere

Vă mulțumesc pentru vizită și comentarii, cu drag

Postari recente

Recent Posts Widget